Foolish Mortals, ogłasza współpracę z Francisco Gonzálezem i Jess Haskins z Grundislav Games i The Games Editors



Foolish Mortals, przygodówka point-and-click o skarbie, duchach i voodoo, gra stworzona przez Inklingwood Studios, której premiera ma nastąpić w tym roku, zyskała nową współpracę. Wczoraj dowiedzieliśmy się, że gra, której wersję demonstracyjną miałam okazję pisać dla serwisu lubiegrac.pl otrzyma rozbudowaną wersję głosową, nowy, profesjonalny dubbing, dzięki współpracy między twórcami owej gry, czyli Inklingwood StudiosFrancisco Gonzálezem, twórcą innej przygodówki, którą recenzowałam oraz opisywałam w poradniku/solucji i Jess Haskins z Grundislav Games i The Games Editors


Akcja tej wykonanej w rysunkowych stylu 2D, klasycznej przygodówki 2D rozgrywa się w latach trzydziestych ubiegłego wieku, u wybrzeży Luizjany. Jej bohaterem jest młody mężczyzna Murphy McCallan, który od lat interesuje się skarbem ukrytym w posiadłości Bellemore Manor. O miejscu tym krążą plotki i pogłoski związane z duchami i nawiedzeniem. Wiele lat wcześniej w posiadłości zniknęli wszyscy uczestnicy wesela. Ale jednocześnie tam właśnie znajdować się może drogocenny skarb. Niebawem nasz bohater zanurza się w upiorny świat, który łączy radość i dobrą zabawę, z makabrą. 

Gra, która już w wersji demo, którą wciąż można pobierać na platformie Steam, oferowała angielski dubbing. Ale wspominana współpraca nada grze, która osiągnęła sukces na Kickstarterze, lepszego, pełniejszego wymiaru, bardziej profesjonalnego. 

David Younger wyjaśnia: 

Kiedy wyprodukowaliśmy demo Foolish Mortals, sam zająłem się wszystkimi aspektami produkcji głosów, w tym ponad tysiącem przesłuchań klipów głosowych! Mając tylko sześć postaci, ledwo sobie poradziłem, ale wiedziałem, że jest szansa, aby produkcja głosów w pełnej grze była o wiele bardziej profesjonalna. Dzięki sukcesowi naszego Kickstartera osiągnęliśmy punkt, w którym obsadziliśmy dodatkowe 30 postaci, a także ponownie nagraliśmy wszystkie dialogi z dema. Wiedziałem, że nadszedł czas, aby zatrudnić zespół z doświadczeniem, i tu właśnie wkraczają Francisco i Jess!

Twórcy przygodówki wyjaśniają, że The Game Editors zajmie się nadzorowaniem edycji scenariusza, castingiem, nagrywanie i posprodukcją w pełni udźwiękowionej gry, z ponad 75 tysiącami słów, nie tylko osób żywych, w tym przerażającego ducha, upiornego ogrodnika, pijanego przewoźnika, przesądnych przemytników rumu i wielu innych postaci, na jakie w grze będzie można się natknąć. Foolish Mortals będzie pierwszym zewnętrznym projektem lektorskim zespołu. 



Haskins i González wspólnie zajmują się edycją scenariusza i produkcją lektorską tytułów z własnego studia Gonzáleza, Grundislav Games. Niebawem ma pojawić się ich kolejny tytuł, westernowa przygodówka Rosewater, w której znalazło się wiele znanych utalentowanych gwiazd głosowych, znanych z takich produkcji jak Red Dead Redemption, Firewatch i The Walking Dead. 

Zawsze kładliśmy nacisk na płynne, ekspresyjne dialogi i niuanse gry w naszych projektach” — mówi Haskins. „Znalezienie niesamowitych aktorów i praca z nimi w kabinie nagraniowej to jedna z najfajniejszych części pracy! Teraz wykorzystujemy wiedzę specjalistyczną, którą doskonaliliśmy przez lata przy naszych własnych grach, aby pomóc innym osiągnąć ten sam wysoki poziom jakości głosu przy budżecie niezależnym. Jesteśmy podekscytowani współpracą z Inklingwood przy Foolish Mortals, aby tchnąć życie w tę fantastyczną obsadę postaci.

David Younger kontynuuje: 

Ben Jordan: Paranormal Investigator Francisco był dla mnie niesamowitym źródłem inspiracji, gdy byłem nastolatkiem, kiedy po raz pierwszy zacząłem rozważać stworzenie własnych gier przygodowych. Zajęło mi dwie dekady, aby podjąć się tego zadania, ale teraz praca z Francisco byłaby dla mnie wtedy oszałamiająca.

Gra swoją premierę ma mieć w 2024 roku, na platformie Steam oraz na GOG. 

Karta na Steam - pobierz demo

Karta na GOG


Zdjęcie: Facebook gry Foolish Mortals 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

3 Minutes to Midnight - A Comedy Graphic Adventure - recenzja

Black Mirror - poradnik/solucja

Aboard the Adventure, przygodówka w typie Indiany Jonesa