Moja twórczość, recenzje, poradniki, wrażenia - przygodówki, filmy i seriale!



Witam wszystkim na moim nowym blogu, mam nadzieję działającym sprawniej, szybciej i łatwiej dla mnie samej. Wita Was Przygodozona. Będą się tu, myślę dość systematycznie, pojawiały nowe wpisy. Ale również systematycznie przenosić będę z mojego poprzedniego bloga, z którym ostatnio mam za dużo problemów z wczytywaniem, moje starsze wpisy.

Dziś zacznę od ogólnego wpisu, w którym przypomnę się kim jestem. Otóż jestem Agata, znana jako Przygodozona, miłośniczka przygodówek, nie stroniąca od filmów i seriali, szczególnie tych z szeroko pojętego gatunku grozy. Jestem autorką wielu treści, od recenzji przygodówek i ich poradników, po wrażenia z wersji demo i recenzję filmów i seriali.

Zachęcam do odwiedzania mojego bloga, i liczę na wyrozumiałość. Muszę się jeszcze go nauczyć :) Pozdrawiam serdecznie!

Recenzje i poradniki do gier przygodowych

Recenzje filmów i seriali 


Komentarze

  1. Czekam zatem na kolejne wpisy na blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oczywiście kolejne wpisy na blogu będą się pojawiać :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

3 Minutes to Midnight - A Comedy Graphic Adventure - recenzja

Black Mirror - poradnik/solucja

Aboard the Adventure, przygodówka w typie Indiany Jonesa