Z cyklu "Zapomniane, porzucone?", Rose Cottage

 


Rose Cottage to przygodówka, którą bardzo nie chciałabym widzieć w moim cyklu "Zapomniane, porzucone?". Niestety coś złego dzieje się z grą, która zachowała jedynie swoje miejsce na platformie Steam. Nic poza tym. 

Rose Cottage, klasyczna przygodówka point-and-click, ze zjawiskami nadprzyrodzonymi od studia Hollow Lane Games i Go Left First, której recenzję wersji demo napisałam dla lubiegrac.pl, a której poradnik/solucję również wersji demo znajdziecie na blogu, przestaje być tworzona? Coś złego dzieje się z grą, na której premierę mocno liczyłam. 

Przeczytaj również:

Bardzo nie chciałabym by w moim cyklu gier, o których przestało być słychać, i których przyszłość jest mocno niepewna, znalazła się właśnie Rose Cottage, która zachwyciła mnie, i zapewne nie tylko mnie, w wersji demonstracyjnej. Niestety coś wyraźnie niedobrego dzieje się z grą, coś co wskazałoby, że porzucono chęć jej tworzenia. 



Wspomniana przeze mnie przygodówka zachowała jedynie swoje miejsce na Steam, swoją kartę na platformie Valve, ale jednocześnie zniknęło z niej dostępne do tej pory demo. Przestało istnieć także konto tegoż projektu w serwisie YouTube (kanał nie istnieje). Zamknięto również konto studia i gry w serwisie X, i oficjalną jej stronę. Nic co kiedyś było jej przypisane, na ten moment nie istnieje. Nie wróży to chyba nic dobrego 😕



Rodzi się zatem pytanie. Czy twórcy z jakiś powodów porzucili projekt, czy też czekają nas jakieś zmiany dotyczące owej przygodówki? Muszę powiedzieć, że nie wygląda to za dobrze. Mam jednak cichą nadzieję, że to jedynie przejściowe problemy, a umieszczenie Rose Cottage w tym cyklu, nie będzie potrzebne. Oby tak było! 



Rose Cottage rozgrywa się w roku 1910, a jej bohaterem jest detektyw Edward Barrington, który udaje się do posiadłości swojego teścia, Thomasa, by zająć się pewną tajemniczą sprawą zaginięć. Edward zbadać ma co tak naprawdę wydarzyło się w Hollow Lane Mortuary, w posiadłości z zakładem pogrzebowym, w której podobno są duchy. 


Gra nie ma swojej daty premiery. Na ten moment nie wiadomo nawet czy jest dalej tworzona. Niewątpliwie będą się jej przyglądać. 

Karta Steam

Komentarze

  1. Szkoda byłoby porzucenia tej gry. Od razu mnie zaintrygowała, gdy kiedyś usłyszałam o niej po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda, ale zdecydowanie zadziało się coś bardzo dziwnego. Jeszcze niedawno pisałam z twórcami, i nic na to nie wskazywało. Zniknięcie niemal wszystkiego co związanego było z tym projektem, w tym demo ze Steam raczej nie jest przypadkiem :(

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

3 Minutes to Midnight - A Comedy Graphic Adventure - recenzja

Black Mirror - poradnik/solucja

Aboard the Adventure, przygodówka w typie Indiany Jonesa